Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 30.05.2020, 17:49

Мелітопольська загальноосвітня школа І ступеня №17

Головне меню
Календар
«  Травень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Пошук
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 48
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Вхід на сайт
Архів записів
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Психологічна служба

     

    Риженко   Світлана    Вікторівна  

     

    Практичний психолог, 

    соціальний педагог

    Спеціаліст І категорії, стаж роботи 10 років

                                                    
     

    Про гарне думати,про гарне говорить, мріяти та вірити та щастливим бути


    Соціально – психологічна служба  у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України "Про освіту", Положенням про психологічну службу системи освіти України, іншими нормативно-правовими актами та документами; співпрацює з соціальною службою для дітей та молоді, службою у справах неповнолітніх, іншими органами виконавчої влади, а також громадськими організаціями.

    Основною метою діяльності соціально-психологічної служби школи є: забезпечення доступності послуг у сфері практичної психології і соціальної роботи, спрямованих на збереження і укріплення психічного та фізичного здоров’я, створення умов для повноцінного і гармонійного розвитку всіх учасників навчально – виховного процесу. Для реалізації цієї мети психологом та соціальним педагогом школи складається план роботи на рік, який затверджується директором школи та методистом Міськ УО.

     Основними видами діяльності соціально-психологічної служби є:

    • діагностика - психологічне обстеження учнів, педагогічних працівників, батьків, моніторинг індивідуального розвитку учнів, визначення причин, що ускладнюють їх розвиток та навчання;
    • корекція - здійснення психолого-медико-педагогічних заходів з метою усунення відхилень у психофізичному та інтелектуальному розвитку і поведінці, схильності до залежностей та правопорушень, подолання різних форм девіантної поведінки, формування соціально корисної життєвої перспективи;
    • реабілітація - надання психолого-педагогічної допомоги учням, педагогічних працівникам, батькам, які перебувають у кризовій ситуації, з метою адаптації до умов навчання і життєдіяльності;
    • профілактика - своєчасне попередження відхилень у психофізичному розвитку та становленні особистості, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктним ситуаціям у навчально-виховному процесі;
    • прогностика - розробка і застосування моделей поведінки групи та особистості у різних умовах, проектування змісту і напрямів індивідуального розвитку учнів, педагогічних працівників, батьків, і складання на цій основі життєвих планів, визначення тенденцій розвитку груп та міжгрупових відносин.

     

    Завдання соціально-психологічної служби:  

    • створення сприятливого психологічного клімату в педагогічному та учнівському колективі;
    •  забезпеченні індивідуального підходу до кожного учасника навчально-виховного процесу на основі його психолого-педагогічного вивчення;
    • сприянні повноцінному розвитку особистості вихованців, учнів на кожному віковому етапі, створенні умов для формування у них мотивації до самовиховання і саморозвитку;
    •  профілактиці і корекції відхилень в інтелектуальному і психофізичному розвитку вихованців, учнів;
    •  здійснення профілактико-просвітницької діяльності та пропаганди психологічних знань, підвищення рівня психологічної грамотності педагогів та батьків;
    • профілактика негативних явищ і пропаганда здорового способу життя;
    • соціально-психологічний супровід  дітей пільгових категорій;
    • психологічний супровід випускників початкової школи;
    • підвищення ефективності навчально-виховного процесу, застосовуючи на практиці новітні досягнення психологічної науки і соціальної педагогіки.

    Copyright MyCorp © 2020
    Конструктор сайтів - uCoz